Cégek és vállalkozások

cegekA vállalkozások működéséhez szükséges dolgokat biztosítjuk, a kis vagy egyéni vállalkozásoktól a legnagyobbakig.

Ingatlant, a berendezést, gépeket, árukészletet, félkész és kész termékeket, szállítmányokat, járműveket.

Elemi károk, tűz, robbanás, árvíz, vihar, felhőszakadás, ráesés, nekiütközés, betöréses lopás, rablás, rongálás, csőtörés, üvegek, készpénz, elektromos berendezések, hálózatok…

A jogvédelmi és felelősség biztosítások a cég tevékenysége során másoknak vagy környezetben okozott károkat, illetve a vezetői hibák következményeit csökkenthetik.

Üzemszünet biztosítással a kieső bevételt és a leállás ideje alatti költségeket lehet visszahozni.

Az élet és baleset biztosítások a személyi sérülések, tulajdonosok, kulcsemberek, munkatársak elvesztésének súlyos következményeit hivatottak kompenzálni. Adó csökkentés.

A cafeteria a munkáltató által bére kívül adható juttatások a dolgozók részére: élet és betegségbiztosítások, egészség és nyugdíjpénztári hozzájárulás. A munkabérnél alacsonyabb közterhek mellett adható.

Kérdezzen szakértőtől!»    KAPCSOLAT 

 

Miért válasszon minket?

A körülmények, a termékek és a feltételek folyamatosan változnak. A változó igényeknek kell tudni megfelelni és azokat figyelemmel kell követni. Vannak tömegtermékek, amelyeket akár saját magunk is megköthetünk az interneten. Ezek azonban sokszor csak az olcsó árra vannak kihegyezve, és a szolgáltatás tartalma a háttérbe szorul.

Sokszor csak konkrét kár esetén szembesül az ügyfél, hogy hiányos szerződést kötött, és a biztosító szolgáltatásában csalódás éri.

Gyakori hibák például:
  • Rossz adatokat adott meg, és a kötvény emiatt hibás lesz.
  • Tévesen értelmezi a leírtakat
  • Az „apró betűk” elkerülik a figyelmét
  • A bónuszát nem tudja továbbvinni
  • Utólag rájön, hogy nem jót kötött. Megpróbálja kijavítani és belebonyolódik.
  • Eltérő díj jön ki
  • Hiányzó fedezetek vannak
  • Nem jól méri fel a kockázatát
  • Nem kap csekket
  • A bankja nem fogadja el
  • Visszaküldik a befizetett díjat és nem foglalkozik vele
  • Valamit szeretne ügyintézni és nem sikerül. Kihez forduljon? Ott ül szemben a számítógéppel, hogy most mi van.
Ha Ön
  • szeretné elkerülni a gyakori hibákat.
  • Szeretné kézben tartani a biztosítási ügyeit
  • Szüksége van személyes kapcsolattartásra
  • Naprakész információkra van szüksége
  • Elege van az ügynökökből
  • Úgy gondolja, hogy egyéni igényei vannak
  • megbízható megoldást keres